Passa al contingut principal

LES AVENTURES D’ARBRE BALAGUER

LES AVENTURES D’ARBRE BALAGUER                 
--------------------------------------------
Aquell dia no vaig poder dormir perquè tenia la impressió que em matarien en qualsevol moment.
Jo vaig anar com sempre a la oficina i notava que em seguien estranyament.
Inclús vaig arribar a pensar en aquell moment que els extretarrestres existien.
En altres temps m’haguessin pres per boig i m’hagueren tancat en un psiquiàtric.
Aquell dia, vaig tornar a casa en tren, desprès de parlar amb el meu germà Audrey.
A la nit, vaig sentir que la meva muller, la Valentinne, havia arribat a casa molt tard i hi vaig decidir parlar.
Més tard…
De sobte, un crit vaig sentir, però desprès de posar millor l’oïda, considerà que era un somni i seguí dormint.
L’endemà a la mateixa hora, va passar igual, mentre dormia…
Jo acostumava a llevar-me a les 6 del mati i anar-me’n a les 8h, horari francès a dormir.
La meva dona, em matà a les 11h del vespre, deixant un ram de roses vermelles i un drac verd, color pistatxo, de peluix al meu costat.
********************************************************
Em va tirar a les 11’30h en un pantà.
********************************************************
Ar:- Audrey, tinc un problema.
A:- Digues Arbre.- Va continuar, el meu germà estimat.
Ar:- I què podem fer?, investiguem?
A:- Busquem pistes!!!
Ar:- Anem a casa seva, potser trobarem alguna cosa.
A:- Sí!
En aquell moment es van desplaçar en cotxe fins a casa del germà.
En l’escena del crim, hi havia un ganivet, una pistola de calibre 55 i una tubería.
El germà, l’Arbre estava en el llit ple de gotes de sang, totes les empremtes apuntaven cap a la Valentinne.

Buscaren en totes les agències de viatge on sospitaven que havia comprat el bitllet d’avió.
En una...la van encertar!!!
Esbrinaren que volia fugir d’Europa.
La van atrapar en un avió, destinació Amèrica.
--------------------------------------------
Us preguntareu:- Com podia ser estigués tirat en un pantà i al llit mort.

Històries per a no dormir!!!
Les coses de St. Jordi.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MULTICRIM

L’Àrtac Busquets, era un adolescent de setze anys (22-12-2000) que tenia els ulls de color castany foscs igual que els seus cabells a rínxols, alt i fort però prim, que estudiava primer de batxillerat a Barcelona i vivia amb el seu pare Jordoan Busquets perquè sa mare havia mort en un accident de moto feia uns quants anys. Sortia amb la filla del president de Catalunya Rosa Maria Lopetgui que tenia més o menys la seva edat i anava a la seva mateixa classe. Tenia una germana més gran que la coneixien com a Annadrí “la que ho resol tot”, perquè investigava tot tipus de casos. Aquell dia, na Rosa i sa germana, havien quedat per anar a prendre un gelat amb els seus xicots, però no va poder ser al final, perquè li havia sorgit un imprevist que havia de resoldre urgentment. El crim havia succeït a la casa “Puig i Carafall”. El senyor Puig, havia estat assassinat unes hores abans que arribés n’Annadrí, amb el seu cotxe, en una batalla per avarícia i per diners. Romeu Puig, fou un fam