Passa al contingut principal

1.-L'ASSASSÍ DE LA REINA DEL REGNE UNIT

L'ASSASSÍ DE LA REINA DEL REGNE UNIT


Em dic Adolf Almond, sóc espia de la C.I.A. i a
continuació us explicaré la meva història.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aquell dia d'hivern, em vaig anar al Regne Unit per dur a terme, la missió més perillosa de tota la meva carrera com a espia.

Va aterrar l'avió a l'aeroport de Londres, a l'hora de dinar.
Vaig agafar un taxi que em va portar al "Egerton House Hotel", on m’ instal·laria fins que acabés el cas.
A les tres de la tarda va passar a recollir l'embaixador d'EUA Barack Lomcenth, un senyor alt, de pèl curt, negre i ulls ametllats, portant-me a l'Ambaixada Nord-americana de Londres, al C/Manchester Street nº 4 situada a la riba sud de la capital anglesa.
Allà em va donar un sobre amb les instruccions del primer ministre, Arthur Conan Green, les quals havia de seguir:

1r.- Anar al palau reial de Elizabeth Alexandra Mary of Windsor, la reina.
2º.- Robar els documents nord-americans de les famílies exiliades durant la Segona Guerra Mundial.
3r.- entrevistar-te amb la reina i parlar del tema.
4t.- Agafar l'avió de tornada a Washington.
5è Tornar a la Casa Blanca i tornar-los.

Arthur Conan Green.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Al dia següent, vaig anar al palau reial amb la intenció de parlar amb la reina, però el seu secretari, em va dir que em passés aquella tarda perquè estava ocupada tot el dia.
Vaig visitar al meu cosí Alexandre Almond i vaig dinar amb ell.
A dos quarts vaig tornar a palau però em vaig trobar dos policies de la Scotland Yard vigilant l'entrada d'aquest.
Els vaig preguntar què passava i ells em van contestar que havien matat a la reina i que els documents que buscava els havien robat.
Vaig trucar al meu superior i em va dir:

Aconsegueix els papers o et expulso de l'agència.
Els han robat.
Doncs Troba'ls! O si no ....
D'acord.
Doncs fes-ho! Tens fins el dia 4 de febrer.
Ara mateix aniré a investigar-ho.

Vaig demanar ajuda al meu cosí i aquest em va respondre que estava ocupat amb un cas de segrest i que m'ajudaria més tard.
Estava desesperat i necessitava algú que m'ajudés.
Vaig pensar en l'amic de Sherlock Holmes, John Watson, però era un personatge fictici. Així que em vaig posar a investigar i trobar alguna pista del lladre i assassí.
Al cap d'unes quantes hores em vaig plantar a la casa on vivien uns familiars de la reina.
Vaig preguntar si tenien enemics o algú que els hagués traït.
Em van dir que coneixien el seu "ex" anomenat Alban of Windsor i que un dia la va intentar assassinar.
Els vaig demanar el seu número de telèfon i l'adreça de la casa on s'havia instal·lat després de divorciar-se.

Aquella nit no vaig poder dormir, pensant en el que havia passat.
Al matí següent després d'esmorzar vaig anar a casa per esbrinar si trobava alguna cosa que ho incriminés, alguna pista, a la jaqueta, les seves sabates ...
El que vaig trobar em va sorprendre molt.
Eren un parell de guants semblants als que portava el dia del succés, els vaig reconèixer quan vaig llegir la notícia al diari.
Els documents, els vaig trobar sota el coixí i uns apunts que corresponien al lloc on passaria el dia.
Ja ho tenia!
Vaig avisar a Scotland Yard, els vaig posar al corrent de les meves investigacions i a les 15:00 just l’arrestàvem quan pretenia escapolir cap a les Illes Caiman.
De tornada a l'hotel vaig trucar al meu superior informant del succeït i li vaig dir que em quedava una setmana de vacances per poder descansar d'aquest esbojarrat cas.
Just quan estava descansant van trucar a la porta i a que no sabeu qui venia a buscar-me?

El meu cosí!
Adéu descans!

FI!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MULTICRIM

L’Àrtac Busquets, era un adolescent de setze anys (22-12-2000) que tenia els ulls de color castany foscs igual que els seus cabells a rínxols, alt i fort però prim, que estudiava primer de batxillerat a Barcelona i vivia amb el seu pare Jordoan Busquets perquè sa mare havia mort en un accident de moto feia uns quants anys. Sortia amb la filla del president de Catalunya Rosa Maria Lopetgui que tenia més o menys la seva edat i anava a la seva mateixa classe. Tenia una germana més gran que la coneixien com a Annadrí “la que ho resol tot”, perquè investigava tot tipus de casos. Aquell dia, na Rosa i sa germana, havien quedat per anar a prendre un gelat amb els seus xicots, però no va poder ser al final, perquè li havia sorgit un imprevist que havia de resoldre urgentment. El crim havia succeït a la casa “Puig i Carafall”. El senyor Puig, havia estat assassinat unes hores abans que arribés n’Annadrí, amb el seu cotxe, en una batalla per avarícia i per diners. Romeu Puig, fou un fam