Passa al contingut principal

UNA SITUACIÓ PERILLOSA

UNA SITUACIÓ PERILLOSA


Ahir, durant el sopar, l'Andrew McJonson, em pregunta:"Per què vas anar al llit, desprès del ressopó, la nit anterior, quan em vas dir que vas al llit, cada dia a les dotze en punt? ''Perquè estava cansat.' Vaig dir.Tot d'una, la senyoreta Bluecarring va trucar a la porta i molt nerviosa, va anunciar:'Un assassí, ha entrat a casa meva, i enfadat, ha matat el meu marit!''
D'acord'. Digué l'Andrew. 'Continua, si et plau!''Desprès de l'assassinat, l'assassí, va sortir, i fugí, de ràpidament. Vaig trucar a la policia, però em contestà que no podia!'. Va dir. 'Em pot ajudar, ara mateix?'"Sí, senyoreta Bluecarring! ''D'acord ... Vine aquí, si us plau! "Ell va anar amb ella. Veié el cadàver, i, òbviament, ell fotografià d'escena del crim.Posà els objectes sospitosos a la motxilla, i s'encaminà a la casa del famós detectiu, a Oxford Street, número 26.Allà vivia, el senyorO'Brien. L'Arlan Keane, va obrir la porta, i l'Andrew li donà als objectes a ell.Vint minuts més tard, va dir:'L'assassí és ... La seva esposa. Ella és una mentidera! 'Després d'això, l'inspector Oliver McLive, arrestà la dona.Ara, vivim en una ciutat de pau.No assassinats, no violències, el món més bonic!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MULTICRIM

L’Àrtac Busquets, era un adolescent de setze anys (22-12-2000) que tenia els ulls de color castany foscs igual que els seus cabells a rínxols, alt i fort però prim, que estudiava primer de batxillerat a Barcelona i vivia amb el seu pare Jordoan Busquets perquè sa mare havia mort en un accident de moto feia uns quants anys. Sortia amb la filla del president de Catalunya Rosa Maria Lopetgui que tenia més o menys la seva edat i anava a la seva mateixa classe. Tenia una germana més gran que la coneixien com a Annadrí “la que ho resol tot”, perquè investigava tot tipus de casos. Aquell dia, na Rosa i sa germana, havien quedat per anar a prendre un gelat amb els seus xicots, però no va poder ser al final, perquè li havia sorgit un imprevist que havia de resoldre urgentment. El crim havia succeït a la casa “Puig i Carafall”. El senyor Puig, havia estat assassinat unes hores abans que arribés n’Annadrí, amb el seu cotxe, en una batalla per avarícia i per diners. Romeu Puig, fou un fam